2018. július 29., vasárnap

Kisvárosi kalandok Exeterben

Az utazás és az első reggel
Vasárnap hajnali repülőmet törölték, így kétségbeesve kerestem más járatot Angliába, ami ugyan drágábban és bécsi indulással, de sikerült. Odaág 3 órát buszoztam, de még így is sok időm maradt az felszállásig. Az eredeti, délutáni érkezés helyett így éjfélkor (még a vonatom is késett Londonból Exeterbe egy fél órát) találkozhattam roppant kedves, még így is elém érkező vendéglátó háziasszonyommal, Hilaryval.
Barátságos házukban egy nagy, kényelmes szobát kaptam. A négy lány közül még a legkisebb otthon él, vele is tudok beszélgetni, habár a fiatalok angolját nehezebben értem, mert több szlenget használnak, és gyorsabban beszélnek. A család kutyája jól nevelt és barátságos, vidáman fogadott, talán még túl lelkesen is, azt hiszem, reméli, hogy én leszek az új labdázó-társa. Sajnos a késői érkezés csak annyira adott lehetőséget, hogy a reggelt megbeszéljük, és aludni térjünk.

A reggeli bőséges volt és sokszínű, az ebédre pedig szendvicset készítettünk magunknak. Többes számot használok, mert rajtam kívül egy olasz (Firenze mellől származó) hölgy is a vendége a háznak, Annalisa. Ő gimnazistákat hozott angol tanfolyamra, szintén két hétre. Két kolleganője jött még, és sok-sok diák, vannak még lengyelek is, akik együtt vesznek részt a közös programokon velük. A tanárnő is nagyon kedves és jó vele beszélgetni.
Úgy érzem, minden rendben lesz a szállással, mert megértő és türelmes Hilary, mindig megkérdezi, szükségem van-e valamire. Mindenkinek ilyen vendéglátót kívánok... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése