2018. július 2., hétfő

Erasmus + Dublinban

Nagy lelkesedéssel és bizonytalan nyelvtudással indultam neki 2018.07.01. vasárnap az útnak, egyedül, Dublinba az Erasmus+ Training Course: English Language+
Programme for PE Teachers tanár továbbképzésre, mely kéthetes lehetőséget ígért az angol nyelvi fejlődésre és a testnevelés tanításban való szakmai tapasztalatcserére.
Előre foglaltam háztól házig szállítást a reptérre, mert nem számoltam azzal, hogy világos lesz és egy órát nyerek a helyi időeltolódás miatt. Tehát még világos és csak 19.30h volt, amikor megérkeztem. A "taxiban" egy osztrák és egy brazil kislánnyal (tizenévesek) utaztam. Beszélgetést kezdeményeztem velük, hogy az aggodalmaimat, hogy semmit sem fogok érteni, már az autóban oldjam. Mivel ők is nyelvkurzusra érkeztek - bár egy másik nyelviskolába- bátran kezdtem velük beszélgetni, és már egész vidáman érkeztem a szállásra. Legnagyobb meglepetésemre, minden gond nélkül és nagyon gyorsan sikerült a bejelentkeznem. A szálláson nagyon kedvesek és segítőkészek voltak. A szobát hosszútávú tartózkodásra kialakított, igényes helynek találtam, első látásra. Csak a meleg és a zajos fiatalok rohangálása és ajtócsapkodása aggasztott. Szerencsére, ők már ma reggel távoztak. A meleg nagy örömömre maradt!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése