2018. július 8., vasárnap

Hétvége az alphaval


Szombaton a nyelviskola szinte minden diákja Glendalough-ba, a két tó völgyébe kirándult. Ami a gyönyörű természeti környezet mellett, a középkori kolostoregyüttes megmaradt romjainak is köszönheti népszerűségét. Igen jelentős turistaforgalom volt itt a hétvégén, mint ahogy Dublinban is rengeteg ember volt egész héten.


Vasárnap azt gondoltam könnyű lesz szentmisére menni, mivel minden sarkon van egy templom. Ezért nem kerestem ki külön a helyet, ahova megyek. Kicsit meglepődtem, hogy a templom tetején lévő kereszt nem jelenti mindig azt hogy katolikus a templom. Végül az egyetemi templomban találtam misét. Ezután körbejártam a várost, egy kis templomtúrát tartva. Főként a katolikus templomokba néztem be, de persze a Szent Patrik katedrálist sem hagytam ki.



A vasárnap hátralévő részét az élmények feldolgozásával töltöttem, azaz pihentem. Hihetetlenül gyorsan repült el ez a hét, és rengeteg új élmény ért. Arról nem is beszélve, milyen kimerítő volt folyamatosan egy idegen nyelvet hallgatni, beszélni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése