2018. október 14., vasárnap

Bristol

Hazafele Bristolban szálltam repülőre. Úgy alakult, hogy kb másfél órám volt arra, hogy kicsit sétálgassak és megebédeljek a városban. Ez az idő arra volt elég, hogy megállapítsam: ide szívesen visszatérnék egyszer, kedves városnak tűnt. Mindenképpen szebb, mint Birmingham.
Van egy híres függőhídjuk, oda sajnos nem volt időm elmenni, de a reptéri buszból láttam.






Megtaláltam viszont a Bristol Cathedralt, ide ültem be 5 perc csendre és itt vettem búcsút Angliától. (Persze ez is anglikán templom, de azt hiszem, az ilyenkor nem számít.)
























Éjfél után valamivel értem bátyámékhoz, akik szállást adtak nekem éjszakára. De nagyon jó volt hazaérni, és hétfőn újra a Gellértben kezdeni a napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése